Prototypy | Części | Tunning

Nowe modele motocykli

Suzuki prezentuje nowy model Suzuki GSX-S1000GX – pierwszy crossover w ofercie japońskiej marki. Nowy model ma osiągi porównywalne do superbike’ów, prowadzi się niezwykle precyzyjnie i jest komfortowy. System connectivity oraz pakiet systemów zwiększających bezpieczeństwo i komfort jazdy a także niezwykła dbałość o detale to ukłon w stronę klientów zainteresowanych zakupem najwyższej klasy motocykla sportowo-turystycznego.

Nowy crossover idealnie wypełnia lukę pomiędzy motocyklami klasy sportowo-turystycznej i adventure. Zapewnia sportowe osiągi i wyróżnia świeżym i atrakcyjnym wyglądem, nawiązując sylwetką do innych modeli serii GSX-S. Nowe Suzuki będzie świetnym kompanem w trasie dzięki wygodnej, wyprostowanej pozycji za kierownicą i bogatemu wyposażeniu. Nowy model staje się wyznacznikiem nowej jakości w dziedzinie komfortu.

Suzuki GSX-1000GX łączy najlepsze cechy sportowo-turystycznego GSX-S1000GT i topowego motocykla klasy adventure V-STROM 1050. Nowy model zaprojektowano, aby zapewniał maksimum komfortu przy jednoczesnym precyzji i łatwości prowadzenia. Suzuki GSX-S 1000GX wypełnia potrzeby wszystkich motocyklistów niezależnie od tego, czy lubisz jazdę sportową i agresywną, czy pokonujesz długie dystanse w tempie turystycznym.

SERCE – SILNIK

Suzuki GSX-S1000GX napędza mocny, czterosuwowy, chłodzony cieczą, rzędowy silnik z rozrządem DOHC, o pojemności 999 cm3. To optymalny wybór dla tego uniwersalnego motocykla. Silnik z rodziny GSX-S wywodzi się z jednostek klasy superbike, mocnych i niezawodnych. Na przestrzeni lat jednostka przeszła szereg modyfikacji i zmian, które mają na celu dopasowanie charakterystyki i osiągów do wymagań stawianych przed motocyklami uniwersalnymi.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Specyfikacja techniczna

Moc maksymalna112 kW (152 KM) przy 11 tys. obr./min
Długość całkowita2150 mm
Wysokość całkowita1350 mm
Prześwit155 mm
Masa w stanie gotowym do jazdy232 kg
Średnica i skok tłoka73,4 mm x 59,0 mm
Stopień sprężania12,2:1
RozrusznikElektryczny
Skrzynia biegów6-biegowa, o stałym zazębieniu
Zawieszenie – tyłWahaczowe, sprężyna śrubowa, tłumienie olejowe
Hamulce – przódTarczowe, dwie tarcze
Opony – przód120/70ZR17M/C (58W), bezdętkowe
ZapłonElektroniczny (tranzystorowy)
Norma Euro5
Zużycie paliwa (l/100km) (WMTC)6,2 l/100km
Suzuki Traction Control System (STCS)5 ustawień + wyłączenie
Maksymalny moment obrotowy106 Nm przy 9250 obr./min
Szerokość całkowita925 mm
Rozstaw osi1470 mm
Wysokość siedziska845 mm
Typ silnika4-suwowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą
Pojemność silnika999 cm3
Zasilanie w paliwoWtrysk paliwa
System smarowaniaZ mokrą miską olejową
Zawieszenie – przódWidelec upside-down, sprężyny śrubowe
Kąt główki ramy/ wyprzedzenie25.5 stopni / 97 mm
Hamulce – tyłTarczowe
Opony – tył190/50ZR17M/C (73W), bezdętkowe
Pojemność zbiornika paliwa19,0 l
Emisja spalin (g/km) (WMTC)144 g/km w WMTC
Suzuki Drive Mode Selector (S-DMS)3 mapy
QuickShifterTak