Nowe modele motocykli
Suzuki prezentuje nowy model Suzuki GSX-S1000GX – pierwszy crossover w ofercie japońskiej marki. Nowy model ma osiągi porównywalne do superbike’ów, prowadzi się niezwykle precyzyjnie i jest komfortowy. System connectivity oraz pakiet systemów zwiększających bezpieczeństwo i komfort jazdy a także niezwykła dbałość o detale to ukłon w stronę klientów zainteresowanych zakupem najwyższej klasy motocykla sportowo-turystycznego.
Nowy crossover idealnie wypełnia lukę pomiędzy motocyklami klasy sportowo-turystycznej i adventure. Zapewnia sportowe osiągi i wyróżnia świeżym i atrakcyjnym wyglądem, nawiązując sylwetką do innych modeli serii GSX-S. Nowe Suzuki będzie świetnym kompanem w trasie dzięki wygodnej, wyprostowanej pozycji za kierownicą i bogatemu wyposażeniu. Nowy model staje się wyznacznikiem nowej jakości w dziedzinie komfortu.
Suzuki GSX-1000GX łączy najlepsze cechy sportowo-turystycznego GSX-S1000GT i topowego motocykla klasy adventure V-STROM 1050. Nowy model zaprojektowano, aby zapewniał maksimum komfortu przy jednoczesnym precyzji i łatwości prowadzenia. Suzuki GSX-S 1000GX wypełnia potrzeby wszystkich motocyklistów niezależnie od tego, czy lubisz jazdę sportową i agresywną, czy pokonujesz długie dystanse w tempie turystycznym.
SERCE – SILNIK
Suzuki GSX-S1000GX napędza mocny, czterosuwowy, chłodzony cieczą, rzędowy silnik z rozrządem DOHC, o pojemności 999 cm3. To optymalny wybór dla tego uniwersalnego motocykla. Silnik z rodziny GSX-S wywodzi się z jednostek klasy superbike, mocnych i niezawodnych. Na przestrzeni lat jednostka przeszła szereg modyfikacji i zmian, które mają na celu dopasowanie charakterystyki i osiągów do wymagań stawianych przed motocyklami uniwersalnymi.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Specyfikacja techniczna
Moc maksymalna | 112 kW (152 KM) przy 11 tys. obr./min |
Długość całkowita | 2150 mm |
Wysokość całkowita | 1350 mm |
Prześwit | 155 mm |
Masa w stanie gotowym do jazdy | 232 kg |
Średnica i skok tłoka | 73,4 mm x 59,0 mm |
Stopień sprężania | 12,2:1 |
Rozrusznik | Elektryczny |
Skrzynia biegów | 6-biegowa, o stałym zazębieniu |
Zawieszenie – tył | Wahaczowe, sprężyna śrubowa, tłumienie olejowe |
Hamulce – przód | Tarczowe, dwie tarcze |
Opony – przód | 120/70ZR17M/C (58W), bezdętkowe |
Zapłon | Elektroniczny (tranzystorowy) |
Norma Euro | 5 |
Zużycie paliwa (l/100km) (WMTC) | 6,2 l/100km |
Suzuki Traction Control System (STCS) | 5 ustawień + wyłączenie |
Maksymalny moment obrotowy | 106 Nm przy 9250 obr./min |
Szerokość całkowita | 925 mm |
Rozstaw osi | 1470 mm |
Wysokość siedziska | 845 mm |
Typ silnika | 4-suwowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą |
Pojemność silnika | 999 cm3 |
Zasilanie w paliwo | Wtrysk paliwa |
System smarowania | Z mokrą miską olejową |
Zawieszenie – przód | Widelec upside-down, sprężyny śrubowe |
Kąt główki ramy/ wyprzedzenie | 25.5 stopni / 97 mm |
Hamulce – tył | Tarczowe |
Opony – tył | 190/50ZR17M/C (73W), bezdętkowe |
Pojemność zbiornika paliwa | 19,0 l |
Emisja spalin (g/km) (WMTC) | 144 g/km w WMTC |
Suzuki Drive Mode Selector (S-DMS) | 3 mapy |
QuickShifter | Tak |