Silnik Vaxell VX 50i – Pion 2/90° 993cm3 (bez skrzyni biegów)

Description

Podstawowe informacje techniczne:
Budowa 2 cylindryczne V2/90°
Ciągła moc 52 KM przy 4370 obr./min
Masa sucha 52,8 kg
Chłodzenie Wydmuchać
Przekładnia redukcyjna 1:1,65
TBO 1500 godz.
Obroty śmigła 2 650 obr./min
Dostawa paliwa elektroniczny wtrysk paliwa wielopunktowy

Wtrysk czy gaznik?

Wtryskiem steruje kalkulator, co oznacza, że ​​jest sterowany elektronicznie. Jednak znaczna część pilotów, których Vaxell nie chce wprowadzić w elektronice. Spójrz pod uwagę, Vaxell wpadł o oferowaniu z gaźnikiem, a nie tylko z wtryskiem.

W przypadku wersji wtryskowych, z uwzględnieniem ilości paliwa. Ale będą to rozwiązania jak inne: te same doskonałe napędy, te same układy dolotowe, stosowane do sprężania, te same korbowe i ich przedłużenia piasty (wydłużenia).

Silniki Vaxell są awaryjne do:

Samoloty ULM, małe samoloty, motoszybowce, poduszkowce, koszowe terenowe UTV, inne środki transportu do niego i dostępnego transportu.

Nie ma jednego certyfikatu, ale wprowadzono całą zawartość, aby uzyskać dostęp do naszych wyników.

Wszystkie silniki są testowane na dwóch stanowiskach: na napędzie elektrycznym i na napędzie, i do przez 6 do 10 godzin. Są gotowe do użycia, z gwarancją 2 lat lub 200 godzin pracy.

UWAGA  : Ze względu na bezpieczeństwo podczas transportu są  BEZ oleju  .

Reviews

There are no reviews yet.

Only logged in customers who have purchased this product may leave a review.