Description
Podstawowe informacje techniczne: | |
---|---|
Budowa | 2 cylindryczne V2/90° |
Ciągła moc | 52 KM przy 4370 obr./min |
Masa sucha | 52,8 kg |
Chłodzenie | Wydmuchać |
Przekładnia redukcyjna | 1:1,65 |
TBO | 1500 godz. |
Obroty śmigła | 2 650 obr./min |
Dostawa paliwa | elektroniczny wtrysk paliwa wielopunktowy |
Wtrysk czy gaznik?
Wtryskiem steruje kalkulator, co oznacza, że jest sterowany elektronicznie. Jednak znaczna część pilotów, których Vaxell nie chce wprowadzić w elektronice. Spójrz pod uwagę, Vaxell wpadł o oferowaniu z gaźnikiem, a nie tylko z wtryskiem.
W przypadku wersji wtryskowych, z uwzględnieniem ilości paliwa. Ale będą to rozwiązania jak inne: te same doskonałe napędy, te same układy dolotowe, stosowane do sprężania, te same korbowe i ich przedłużenia piasty (wydłużenia).
Silniki Vaxell są awaryjne do:
Samoloty ULM, małe samoloty, motoszybowce, poduszkowce, koszowe terenowe UTV, inne środki transportu do niego i dostępnego transportu.
Nie ma jednego certyfikatu, ale wprowadzono całą zawartość, aby uzyskać dostęp do naszych wyników.
Wszystkie silniki są testowane na dwóch stanowiskach: na napędzie elektrycznym i na napędzie, i do przez 6 do 10 godzin. Są gotowe do użycia, z gwarancją 2 lat lub 200 godzin pracy.
UWAGA : Ze względu na bezpieczeństwo podczas transportu są BEZ oleju .
Reviews
There are no reviews yet.