Description
Podstawowe informacje techniczne: | |
---|---|
Budowa | 2 cylindryczne V2/90° |
Ciągła moc | 35 KM przy 4640 obr./min |
Masa sucha | 34,6 kg |
Chłodzenie | Wydmuchać |
Przekładnia redukcyjna | 1:1.77 |
TBO | 1500 godz. |
Obroty śmigła | 2 620 obr./min. |
Dostawa paliwa | elektroniczny wtrysk paliwa wielopunktowy |
Wtrysk czy gaznik?
Wtryskiem steruje kalkulator, co oznacza, że jest sterowany elektronicznie. Jednak znaczna część pilotów, których Vaxell nie chce przeprowadzić o elektronice. Biorąc pod uwagę, Vaxell wpadł o oferowaniu z gaźnikiem, a nie tylko z wtryskiem.
W przypadku wersji wtryskowych, z uwzględnieniem większych ilości paliwa. Ale będą następujące rozwiązania jak inne: te same doskonałe napędy, te same układy dolotowe, pojemność i stopnie sprężania, te same korbowe i ich przedłużenia piast (wydłużenia).
Silniki Vaxell są awaryjne do:
Samoloty ULM, małe samoloty, motoszybowce, poduszkowce, koszowe terenowe UTV, inne środki transportu i dostarczane do niego i dostępnego transportu.
Nie ma jednego certyfikatu, ale wprowadzono całą technologię i energię, aby zapewnić spełnienie naszych oczekiwań.
Wszystkie silniki są testowane na dwóch stanowiskach: na napędzie elektrycznym i na napędzie, i do przez 6 do 10 godzin. Są gotowe do użycia, z gwarancją 2 lat lub 200 godzin pracy.
UWAGA : Ze względu na bezpieczeństwo podczas transportu silników dostarczanych są BEZ oleju .
Reviews
There are no reviews yet.